Transmediálne rozprávanie príbehov 101 Henry Jenkins Uncategorized Taliansko na vnútornom západe, rieka Nageo River, ako aj deň na pláži

Taliansko na vnútornom západe, rieka Nageo River, ako aj deň na pláži

, nikdy nie je zlá vec, keď vás vaše rodné mesto prekvapí, však? Sydney urobil práve tento týždeň s teplým počasím. To sa deje na našej strane hodín, ktoré sa vracia späť, vždy povzbudzuje ľudí. Blížiace sa záhuba, ako aj temnota zimnej sezóny môže dať dole na veci.

Ale dni zahreje spojené s chutným jedlom na regionálnom talianskom mieste, výlet na jednu z veľkolepých pláží prístavu v Sydney, ako aj niektoré fascinujúce správy z National Geographic Sety tento týždeň pre zábavu.

Dúfame, že sa tešíte z pravidelného vydania!

Na zdravie – Jim a Christina XX

Dnes večer sme na večeru v talianskej reštaurácii v Rozelle v Sydney. RecColab Cucina Italiana – pomenovaná po majiteľovi Antonio Zambarelli’s House Town Recco neďaleko Janov na talianskej riviére – sa špecializuje na ligurské jedlá.

Bol som tu už predtým, keď Reccolab predstavil svoju aperitivo hodinu. Páči sa mi táto talianska tradícia občerstvenia, ako aj jej verzia Reccolab určite odviedla skvelú prácu. Sme nadšení, že tu vidíme, aký je zvyšok ponuky.

Najmä by sme chceli presne vidieť, ako kuchynská oblasť dodáva ligurský špecializovaný Focaccia Col Formaggio – typ pizze vlastným spôsobom, avšak vyrobený z extrémne tenkého chleba Focaccia. Syr, ktorý tu používajú, je však Stracchino, úžasný typ talianskeho syra.

RecColab šikovne preskočil všetku metódu na vagón Aperol Spritz Band – zmiešaný vzor nápoja, ktorý pochádza z Talianska, ako aj s Austráliou, ako lahodný, osviežujúci oranžový požiar. Páči sa mi tento aperolový košík, ktorý majú, ako aj Spritz, ktorý tu robia – využívajúce vhodné talianske prozecco programu – sú vynikajúce.

Po našom Aperol Spritz, Christina, rovnako ako sa pozerám na zoznam ReccoLab Red Wine, ktorý je naložený talianskym vino. Som nadšený, keď vidím, že tu majú červené víno Pugliese – Negroamaro. Je to bohaté, tmavo červené víno – ideálne z toho, čo som si kúpil na večeru.

Ale pre všetky podrobnosti o našom čase v Reccolab budete musieť počkať až do konca tohto týždňa. Ukážeme vám oveľa väčšiu hĺbku, aké ligurské pochúťky, ktoré sme tu potešili.

S niekoľkými hroznými poveternostnými podmienkami, ktoré sme nedávno mali, som skutočne veril, že sme videli posledné leto. Dnes však Slnko obnovilo, takže sme vydali trajekt do zálivu Watsons.

Táto krásna časť Sydney na juhovýchodných hraniciach prístavu je, ak by ste sa chystáte prvýkrát do Sydney. Ale aj keď ste tu online, je to jedno z najlepších miest, na ktoré sa dá nájsť, keď sa slnko usmieva.

Ďalej do primárneho parku (Robertson Park) v zálive Watsons Bay, výhľady späť cez vodu do mesta v diaľke sú veľkolepé. Vyzerá to, že ste dlhá metóda od Hubbubu, ako aj tuhosť mesta. Trajekt však skutočne trvá menej ako 25 minút, kým sa sem dostane.

Na oceánskej strane zálivu Watsons Bay je priestor – pozoruhodný výhľad útesu dole do havarovaných oceánskych vĺn pod nimi. Odtiaľto môžete vidieť vstup cez vchod do Port Jacksona a prístavu Sydney do Manly. Ak máte náladu, celá táto oblasť prispieva k krásnej pobrežnej túre.

Nemáme náladu na tento typ vecí.

Namiesto toho dostávame nejaké čipy z kiosku Doyla a odlete od preťaženého prístavu smerom k Camp Cove. The chips at Doyle’s this time around are a great deal much better than I keep in mind – it might be that we’re right here before the craziness of the lunchtime rush (about 11.45), as well as the queue to purchase as well as Vyzdvihnite si jedlo ani dlho netrvalo. Čipy sú však dosť blízko tomu, čo by som očakával vo Veľkej Británii.

Posadení vysoko nad vodou na ekologickej bodovej rezervácii, munkme na obede a potešíme sa z výhľadu na prístav.

Na pláži Camp Cove vyzerá voda tak príjemne – rovnako príjemne pre Christinu. Opatrne priniesla svojich plavcov, ako aj radosť z rýchleho poklesu.

Ona sa o tom tiež venuje – na metóde, rovnako ako naša oblasť pikniku, vkĺzla na mokrú skalu, ako aj dole, išla. Našťastie môj telefón, ktorý v tom čase držala, jej zlomila pád! Nejako to zostalo v jednom kuse – s najväčšou pravdepodobnosťou od chvíle, keď sme už zaplatili za AppleCare – jej holenka však urobila škaredé zaklopanie.

Aspoň veľké vody jesenného ponoru trochu pomôžu.*

*Niekoľko dní, ako aj Christinina noha je prakticky úplne lepšia. Využila veľké množstvo krémov Arnica, ako aj modriny, nikdy skutočne nezaviedla metódu, o ktorej sme verili.

Ideme po ceste, ako aj späť k trajektu. Na vrchole fotime pár obrázkov a žena sa pýta, či by sme sa chceli spolu. Čaká na svojho priateľa, ktorý tu jazdí na vrchole, je to prakticky o 13:00 a kdekoľvek nie sú žiadne oblasti.

Je to skvelý návrh, ak veríte šoférovaniudo zálivu Watsons. Buď sa sem dostanete pred 11:00, alebo vezmite autobus alebo trajekt.

Dnes sme v austrálskom múzeu na obed s našimi priateľmi ASTW. Uspokojujeme s agentmi National Geographic a Scenic, ktorí sa stretli, aby ponúkli nový druh cestovného zážitku.

Sme nadšení, že sme tu v austrálskom múzeu, pretože je to jeho rekonštrukcia. Bola to jedna z možností pre našu svadobnú udalosť v jednom bode, čo by bolo celkom v pohode.

Výhľady na mesto z balkóna oblasti udalosti múzea sú vynikajúce – rovnako ako tu môžete potešiť aj tento pohľad z kaviarne.

Máme však opäť šťastie s poveternostnými podmienkami. Pretože náš výlet na pláž bol dotyk a vyberal si dážď.

Počas obeda nám National Geographic Expeditions and Beautiful povedzme o rozmanitosti európskych ciest rieky, ktoré dali dohromady. Hluk tak presvedčivý-luxus, porozumenie, ako aj know-how krásne ako dodávateľ cestovného ruchu s 130-ročnou tradíciou vedy Natgeo, ochrana a prieskum sú ideálnym mixom.

Už sme boli na národnej geografickej plavbe, takže presne chápeme, aké veľké budú tieto rieky. Ak chcete získať oveľa viac informácií o našej ceste okolo regiónu Kimberley, kliknite sem.

Európske expedície rieky s National Geographic and Beautiful Begin v roku 2020. Kliknite priamo sem a objavte oveľa viac o tomto špeciálnom partnerstve medzi týmito dvoma prelomovými cestovnými značkami.

Dnes večer som nechal Christinu v dome, keď idem, aby som sa pozrel na footie. Som so svojimi kamarátmi Antonom, Paulom, Bullom a Deanom, aby som presne videl, ako Sydney Swans idú proti Melbourne v SCG. Práve tu sme včas dostatok na to, aby sme zachytili skvelé miesta v oblasti členov. Dúfajme, že labute vstanú.

V Austrálii vždy objavujem športové udalosti oveľa lepšie ako v Spojenom kráľovstve. Fanúšikovia opozície sedia v rovnakých stánkoch – v niektorých prípadoch dokonca vedľa všetkých ostatných. Vo vzduchu je priateľská, zábavná atmosféra.

Na ihrisku sa labute a démoni nedostávajú dosť dobre. Deje sa však veľké množstvo shithousery, ktoré sa mi vždy baví.

Bohužiaľ, naša podpora dnes večer nestačí, ako aj labute kapitulácie po silnom začiatku v prvých dvoch štvrťrokoch.

Bol to zábavný týždeň, ako aj dúfame, že ste sa o ňom potešili.