Transmediálne rozprávanie príbehov 101 Henry Jenkins Uncategorized Pláž Norfolk, Suffolk Snack, Sussex dohadovanie, ako aj narodeninová bash Essex

Pláž Norfolk, Suffolk Snack, Sussex dohadovanie, ako aj narodeninová bash Essex

Jedna vec, ktorá sa nám páči pri cestovaní po Veľkej Británii-okrem videnia domácnosti a kamarátov-vidí rôzne kraje.

Každý z nich (v Anglicku je 48 okresov) má úplne iný pocit, ako aj históriu. Rovnako ako v tomto pravidelnom vydaní ideme na štyri z nich.

Milióny ľudí chodia každý rok do Veľkej Británie, avšak tak početné chýbajú šancu skontrolovať mimo finančných miest. Je to škoda, pretože v Anglicku je omnoho viac ako Londýn, ako aj oveľa viac v Škótsku ako Edinburgh. Púšť do rôznych okresov vám poskytuje oveľa lepšiu koncepciu toho, o čom Spojené kráľovstvo.

Ideme do Norfolku na východe Anglicka na prechádzku po pláži, Suffolk pre nejaké neuveriteľné jedlo, Sussex pre dohonenie starých kamarátov a Essexu na oslavu narodenín, ako aj na jazdu koní!

Dúfame, že v tomto pravidelnom vydaní potešíte.

Jim a Christina XX

Týždeň voľna sme vykopali s oblasťou práce … alebo aspoň sa snažíme. Naši kamaráti Dave, ako aj Clare, majú dvoch mimoriadne rušivých psov, ktoré sú rovnako rozkošné ignorovať. Toto je Ruby írsky teriér. Neskôr v tomto vydaní uvidíte jej viac ako aj Flo Springer Španiel – jej partner v trestnom čine.

Po vykonaní všetkej požadovanej práce sa vydáme do Suffolku, aby sme videli moju mamu aj otca. Online v blízkosti bitového mesta Sudbury. Je to celkom miesto, plné histórie (je to rodisko Thomas Gainsborough), ako aj trochu raja potravín.

Suffolk je vo východnej Anglii, ktorá je obrovským nárazom pobrežia na juhovýchode Anglicka.

Prišli sme do Trick Garden – reštaurácii zasadenej v nádhernom starom dome Tudor. Využíva sa na to, že je oveľa viac kaviarne, ale veci sa tu zmenili.

Christina začína veci s nádherným kúskom ceviche. Mám tartár, ktorý je tiež chutný.

Christina’s Felafel šalát vyzerá rovnako ako chutí krásne, ako aj služba práve tu je ideálna. Prezrite si túto oblasť na úplné preskúmanie, avšak zatiaľ to považujte za silný návrh od nás. Trick Garden – oveľa skôr ako skrytý drahokam.

Tento víkend sme skutočne nadšení, že smerujeme dolu do Sussexu na južnom pobreží Anglicka, aby sme sa uspokojili s niektorými neuveriteľnými kamarátmi z mojich univerzitných dní. Mám také šťastie, že stále mám týchto mužov ako kamaráti – najmä po takou dlhou dobou.

Keď sme sa stretli, boli sme sotva oveľa viac ako deti. Je krásne vidieť všetkých s vlastnými mladými ľuďmi.

Zvyčajne sme prišli na pláže Brightonu jeden víkend, keď sa sklápa dažďom. Náš voľba mokrého počasia je však celkom dobrá. Musí to byť najextrémnejší šialený golfový program, aký sme kedy videli. Mládežcom sa to páči – prakticky rovnako ako obrovskí mladí ľudia!

Toto sú globálne, rovnako ako je to kurz s témou džungle v džungli. Vždy existuje, že ju Jurassic Park môžete urobiť, avšak tento má na konci jamu gule!

Dážď sa dnes krátko uvoľní hneď po raňajkách, ako aj mladí ľudia na pláži. Celý deň chceli mať beh, ako aj hra v piesku! Môj kamarát Wez zomiera, aby sa zahrnul do Sandpit. Môžete to povedať, však?

Je neuveriteľné, že dnes ráno daždivé poveternostné podmienky opustili slnečné žiarenie, ako aj modrú oblohu za sebou. Môže to byť preto, že Wez práve odišiel, aby sa vrátil späť do Manchesteru! Je to pre neho dlhá cesta, avšak, čo mu najviac slúži na to, aby priniesol dážď!

Iba srandu. Je neuveriteľné, že by mohol prísť všetka metóda do Brightonu. dohnať ma, ako aj mojich kamarátov Nicka, ako aj Adama. Taký fantastický víkend.

Späť v Essexe je Christina s našim kamarátom Clare, ako aj s jej súrodeneckou Heatherom, ktorá sa dostane trochu na koni. Aká krása.

Ale to sa týka toho všetko.

Christina z neho spadla, keď praktizovala na sedle. Existujú videozáznamy pádu. Je to dosť vtipné. Najmä tá úloha, keď – ako Christina Canters zaokrúhľuje v širokom kruhu, je počuť oznámenie: „Verím, že padám!“

Našťastie si neublížila, ako by mohla vidieť vtipnú stránku. Po pravde povedané, požiadala ma, aby som vám povedal o celej epizóde.

Po jazde koní ženy tu vzali psy na prechádzku po pobreží. Essex pobrežie je tak celkom-mimoriadne nedostatočne hodnotné.

Psi sú tak nadšení, že majú beh okolo, ako aj plávanie. Skontrolujte ich:

Ruby írsky teriér, ako aj Clare

Ruby, ako aj plave, prenasleduje jednu z Clareových guličiek.

Ruby v plnom lete

Flo má celkom skvelý čas!

Napriek Christinej dvojitej zásobníku (skutočne klesla dvakrát), mali všetci skvelý deň. Je to šťastie, že tu leto stále visí. Práve.

Dnes večer sme cestovali do starého prístavu, ako aj do rybárskeho prístavuMesto na pobreží Essexu na narodeninovú večeru pre Dave. Alba Inn je trochu stará krčma – plná slanej príťažlivosti Seadog -, ktorá podáva pivo rybárom, lodičkom, námorníkom a prístavom, pretože v 50. rokoch 20. storočia.

Primárnou tyčou je royster priestoru s drevenými podlahami, nízkymi stropmi, ako aj všetky pasce staré pivo Inn na pobreží jedného z jednotlivých premiérov v Anglicku. Toto mesto bolo domom prístavu Mayflower!

Programu Alba zmenila rovnako ako mesto, pretože veľké staré časy vrátane jedálne. Estetika však dodržiava v celej krčme. V skutočnosti je tento stôl stvorený z jednej zo starých dverí pôvodnej budovy.

Jedlo tu je rovnako pôsobivé. Morský tanier je veľkorysý a uspokojujúci. Des, Clare a Daveov švagor, je tak nadšený jeho objednávkou, dostanem len obrázok skôr, ako sa o tomto krabovi pustí s chuťou!

Medzitým je Dave rovnako nadšený, keď sa objaví tanier Salumi. Ponuka naznačuje, že tieto taniere sú dostatočné pre dva, avšak DES a Dave rozumejú ich schopnostiam. V ich očiach nie sú žiadne obavy, pretože na konci nie je na svojich tanieroch ani veľa!

Som ohromený. Mimoriadne ohromený.

A tu je celá posádka: Heather, Des, Me, Birthday Dave, Clare a Christina. Na zdravie!

A je tu koláč! Programu je to koláč. Toto je však celkom zvláštne. Clare je brilantný tvarohový koláč a zakaždým, keď sme v meste, vytvára nové recepty.

Na Daveove narodeniny zostavila toto tmavé, mlieko a bielu čokoládovú vežu majstrovského diela tvarohového koláča! Je to neuveriteľné.

Už sme zdieľali jednu z jej výtvorov-skontrolujte túto krásu: Tim-Tam-Tastic Cheesecake

Dnes večer je Dave v kuchyni opäť, ako sa rozhodol zostaviť indickú hostinu. Moja mama, ako aj otec, mali fantastický koncept, keď si ho kúpil kari z ich preferovaného obchodu s príchuťou v Sudbury – Raffi’s Spicebox. Môžete dať dohromady akýkoľvek typ zmesi karí, ako aj korenia, ktoré chcete, čo je celkom v pohode.

Slnko je dnes opäť v Anglii, takže sme na výlete s mamou aj otcom. Prišli sme do Norfolku, ktorý je stále na východnom pobreží, ale ešte viac na sever. Ak rozumiete Anglicku, je to skutočne úroveň s Leicesterom.

Prišli sme do bitého prímorského mesta Gorleston-on-Sea, čo je … náhodné. Je to však veľmi celkom celkom tu a je skvelé získať nejaký morský vzduch. Zdá sa, že je to pohľad, že prvá pohyblivá fotografia bola natočená vo východnej Anglii v roku 1896, čo je … rovnako náhodné. Môžete tu vidieť zábery, ale neočakávajte nič dobre ako trhák.

Samozrejme, nie je to výlet na morské miesto bez zmrzliny!

Clare ako Daveho psy ako skvelá prechádzka v lese, takže sme ich vzali k jednej, ktorú som použil na veľa, keď som bol malý. Bit Riverside Town of Wivenhoe v Essexe má nádherné staré lesy, ktoré – ak ste niekedy v tejto oblasti – sa oplatí prejsť.

Verím, že Ruby, ako aj Flo, sa potešili z ich prechádzky. Teraz sa zdá, že je čas konať trochu roztomilý. Mal by byť čas na večeru!

Dúfame, že ste sa tešili z nášho pravidelného vydania, ako aj v našej ceste so 4 rôznymi anglickými okresmi. Určite to bolo pre nás zábavné!